Educació i ús responsable de les tecnologies a l’aula
En aquesta entrada del bloc he analitzat un recurs educatiu en obert trobat en Procomún titulat “¿Estamos preparados para educar y acompañar a nuestros menores en el uso de las TIC e Internet?”. Aquest recurs reflexiona sobre la importància d’ensenyar als alumnes a utilitzar Internet i les tecnologies de manera responsable i segura.
El material planteja que no sols els alumnes han d’aprendre a utilitzar les TIC, sinó que també els docents i les famílies han d’acompanyar-los en aquest procés. Es destaca la necessitat d’educar en seguretat digital, respecte en línia i ús adequat de la informació.
Comentarios
Publicar un comentario