Educació i ús responsable de les tecnologies a l’aula

 En aquesta entrada del bloc he analitzat un recurs educatiu en obert trobat en Procomún titulat “¿Estamos preparados para educar y acompañar a nuestros menores en el uso de las TIC e Internet?”. Aquest recurs reflexiona sobre la importància d’ensenyar als alumnes a utilitzar Internet i les tecnologies de manera responsable i segura.

El material planteja que no sols els alumnes han d’aprendre a utilitzar les TIC, sinó que també els docents i les famílies han d’acompanyar-los en aquest procés. Es destaca la necessitat d’educar en seguretat digital, respecte en línia i ús adequat de la informació.

M’ha semblat un recurs interessant perquè fa reflexionar sobre el paper del professorat en l’educació digital dels joves. Pense que és important treballar aquests temes a l’aula, ja que les tecnologies formen part del dia a dia dels estudiants i és necessari ensenyar-los a utilitzar-les de manera correcta i responsable.



https://procomun.intef.es/view-resource/POST/1445270077648

Comentarios

Entradas populares de este blog

Ressenya bibliogràfica sobre un article científic

Internet i entorns personals d'aprenentatge